czwartek, 13 lutego 2014

Chwilowy powrót do lata

Wrzucam na szybciocha karteczkę urodzinową
którą ostatnio zrobiłam,
z jednym mankamentem-
okropne zdjęcie:(
Aż serce mnie boli że w kartę pamięci w aparacie
wkradł się wirus i przepadły
pozowane zdjęcia karteczki:(

Mam nadzieję że bardzo źle to nie wygląda?
Karteczka na zamówienie
o tematyce wakacyjnej
a jest zima:)
Ale pomysł tak nagle przyszedł mi do głowy 
że musiałam go zrealizować:)

Pozdrawiam wszystkie blogerki
a w szczególności te,
które miewają takie artystyczne olśnienia:)

4 komentarze:

  1. Mimo wszystko, urok kartki udało się uchwycić, jest śliczna i sprawiła, że jeszcze bardziej zatęskniłam za latem i wakacjami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładna kartka, miło w środku zimy letni widok zobaczyć

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny widok na kartce, lata by się chciało;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna kartka! Chcę już lata!!!!!
    Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa:)