sobota, 21 grudnia 2013

Wreszcie i u mnie świątecznie


Święta tuż tuż!
Choinki ubrane?
Uszka do barszczu zrobione?
Szaleńcze przygotowania do Wigilii 
czekają mnie w poniedziałek.

A teraz pokażę karteczki świąteczne






A tu znowu mini zakładki
niby takie małe i niewiele znaczące
ale fajnie się prezentują:)
Chciałam też podziękować fantastycznej osobie
za możliwość zabawy w Candy
i mogę się pochwalić że zgarnęłam śliczne gwiazdki!

Przed Świętami to ostatni mój post,
więc przesyłam życzenia
 Wszystkiego najlepszego
i oby ten nadchodzący 2014 rok
był lepszy od tego(moim zdaniem kiepskiego) 2013.

Pozdrawiam gorąco
Ewelina



2 komentarze:

  1. Prześliczne kratki. :D Jakbym dostała taką nigdy bym jej chyba nie wyrzuciła. :3
    A zakładeczki są przeurocze! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wprowadziłaś na swój blog przyjemny świąteczny klimat tymi karteczkami :) Gratuluję wygranej w candy, mam nadzieję, że zobaczę wygraną ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa:)