poniedziałek, 7 października 2013

Zaległe


Tak mało bywam na internecie,
że ciężko mi sie zabrać i nadążyć za wystawianiem swoich robótek:)
Dziś na szybko,siedząc na laptopie na podwórzu,
skoro tak ciepło:) czemu by nie skorzystać:)

Kartelucha na Chrzciny





I zakładka dla pewnej Martynki :)




A tu jesiennie oj jesiennie:)
Ja w nowym kolorze włosów,
ponieważ lubię eksperymenty z kolorami:)

 I parę jesiennych fotek które dosłownie kocham robić!!
Weekend co prawda minął
ale jakiż był kolorowy:)






Idę skorzystać z październikowego zachodu słońca
i lecę na spacerek z powyższym pieskiem:)

Pozdrawiam wszystkich do mnie zaglądających
Buziole

3 komentarze:

  1. Świetne prace, szczególnie podoba mi się zakładka do książki, ma ciekawe tło. :)
    Cudne jesienne zdjęcia, pięknie uchwyciłeś kolory i ciepło tego dnia. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Post na bogato :) Wszystko cudne, i kartka, i zakładka i zdjęcia także :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczka i zakładka super, przesyłam głaski dla ślicznego pieska!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa:)