wtorek, 13 grudnia 2011

Pomysł na...

"Przechowalnik" na stemple:)
Naszła mnie wizja zrobienia takiego pojemnika,
w którym będę skrywać swoje stemple,
najczęściej używane...

I jest! Plan wykonany:D





Może i nie jest najwspanialszy...
Nie mam co porównywać się do wyrobów idealnych,
które są tworzone przy pomocy wykrojników
czy tego typu cudów:)
Nie potrzeba mi wiele by uradować swoje serce:)
Więc dobrze że mam tą odskocznię od rzeczywistości
i robię to co lubię:)

A tu przeróbka pudełka po kremie





Jak zawsze chcę podziękować wszystkim osobom
którym podoba się to co robię,
dziękuję za miłe słowa i dodanie otuchy
i witam nowe obserwatorki:)

Do następnego razu babeczki:)

10 komentarzy:

  1. Świetne:)Doskonały pomysł i wszystko pod ręką:)

    OdpowiedzUsuń
  2. super pudełeczko na stemple, oj mi też się przydało:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super przechowalnik, śliczny :) I pudełko również!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przechwoalnik na stemple bardzo mi sie podoba. Nic mu nie brakuje a juz na pewno wykrojnkiowych ozdob ;) Pudeleczko jest sliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie to wymyśliłaś. I wykonałaś. Przechowalnik na stemple rewelacyjny! Pudełeczko tez pięknie przerobione i ozdobione :)

    OdpowiedzUsuń
  6. I mi też bardzo się podoba, jest świetny jak i pudełeczko, piękne różyczki powstały;
    pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Super ten przechowalnik na steple:) pudeleczko po kremie tez fajne:))
    Najwazniejsze zeby lubic to co sie robi:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny przechowalnik, niczego mu nie brakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moim faworytem jest przechowalnik na stemple, jest śliczny, bardzo klimatyczny, no i najważniejsze, bardzo praktyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne pudełeczko, a ten przechowalnik na stempelki podziwiam i bardzo mi się podoba. Bardzo pomyłsłowy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za miłe słowa:)